Megvettek tőlem egy fotót!

Az eyeem.com -ról már korábban írtam, amikor regisztráltam. Akkor elég hitetlen voltam, de nem a szolgáltatást illetően, inkább a saját fotó kínálatomat illetően, mert az önbizalommal egyébként is problémáim vannak, és mert azt gondoltam, ilyen helyen is hiába ígérik, hogy amatőr fotó is kelendő, úgyis biztos csak a profi fotósok képeit veszik meg - ami ugye én nem vagyok...

Aztán tegnap érkezett egy e-mail az eyeem.com-tól, hogy gratulálnak, eladtam egy fotót, ami hét napon belül kifizetésre kerül. Az összeg már másnap a Paypal számlámra érkezett!

Úgyhogy mindenkinek ajánlom ezt az egyszerű és gyors pénzkeresési lehetőséget, amivel ha jó vagy, jobban lehet keresni, mint a kérdőívezéssel! Persze ehhez meg is kell, hogy vegyék a fotóidat, de ha havi 10ezer forintot keresel 1-1 képen, úgy gondolom, néhány kattintásért az nagyon jó pénz!

Hogy milyen fényképet érdemes készíteni, arra recept nincsen, nyilván ez függ attól, ki a vásárló, mi a trend egy-egy területen akár a kereskedelemben, akár másutt. Egy azonban biztos: a fényképek feltöltésekor érdemes figyelembe venni a különböző dolgok szezonját: tavasszal gyakran növények, virágok, madarak vannak az újságok címlapjain, ugyanakkor a tavaszi fáradtság, a tavaszi nagytakarítás is mindennapos téma. A tavasz továbbá az esőzések, de ugyanakkor sajnos a beázások, az árvizek, stb. időszaka is egyben.

Egy biztos: én életemben egyszer kaptam egy szerencsesütit, abban ez állt: "A legsikeresebb abban vagy, amit komolyan teszel!" - én azt javaslom, hogy fogadja meg ezt mindenki, aki otthon végezhető munkával akar foglalkozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése