Paypal.com - mi az értelme?! Miért jó az neked?!

Sokáig óckodtam attól, hogy PayPal számlát nyissak, de állandóan beléjük botlottam így végül beadtam a derekam. Először attól féltem, hogy a PayPalnak csak a híre ingyenes, valójában fizetni kell érte, és senki nem olvassa el az apró betűs részt.
Bátran állíthatom, hogy a PayPal számla nyitásáért nem kell fizetni!

A számla nyitást követően a bankszámlád ellenőrzéseképpen egyszeri párszáz forintot áthelyeznek a bankszámládról a PayPal számládra. A további használatáért "hálózaton belül" semmit sem kell fizetni, az apró betűs részt ebben a posztban már leírtam. De az esetleges fizetnivalók is a bankszámla vezetéssel szemben olyan szóra sem érdemes költségekkel jár, hogy most már mindenkit arra biztatnék, hogy regisztráljon!

Bár a PayPalt már évek óta használom, a banki alapszolgáltatásokat ismerem, a köztudatban egyre jobban beépülő fizetési mód, az átutalás mégsem varázsolt el annyira. A PayPal használatának előnye sok év után a mai nappal vált számomra nyilvánvalóvá!

A banki átutalásokat jelenleg négy órán belül dolgozzák fel, ami azt jelenti, hogy a feladó pénzét a címzett négy órán belül kapja meg. A PayPalnál ez hálózaton belül (PayPal számláról PayPal számlára) azonnal történik. A PP-ról bankszámlára és fordítva szintén. Ezt eddig is tudtam. Ha egy szolgáltatás havidíját fizetem ki PP-on keresztül, arról szintén azonnal visszaigazolást küldenek a cégek - és itt a megvilágosodás!!!

Amikor csekkes fizetési módot választ az ember fizetnivalóinak a rendezésére, akkor attól fogva, hogy a sárga csekket kiveszi a postaládából, kattog az agya, hogy mikor jut el a postára vele, miért nem akkor jön, amikor a többi, mikor kap fizetést, hogy ezt ki tudja fizetni, stb.

A sárga csekk frusztrál, elszegényít, visszaránt az álmainkból, sebezhetővé tesz. A csekk számunkra egy havonta jelentkező trauma, ami növeli bennünk a stresszt, a megfelelés kényszert, miközben elnyomja bennünk az önállóságot és az ábrándozást.

A mai nappal arra jöttem rá, hogy a PayPal azon 1-2 hetes időintervallumtól szabadított meg engem, amikor a fent hatások nyomást gyakoroltak rám. Ma kaptam egy emailt, hogy esedékes az X cég X szolgáltatásának havidíja, és már el is utaltam nekik az összeget PP-on. Egyetlen perc izgalmat sem okozott mindez, épp ellenkezőleg: növelte bennem a magabiztosságot, miszerint rendben teljesítettem egy feladatomat.

Felszabadító érzés, nekem nagy örömöt okozott a felismerés, hogy a hétköznapi stressz egy óriási részét a hátam mögött hagyhatom. A PayPal gyors, és a használata szinte semmibe se kerül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése